25 września spędziliśmy fascynujące 4 godziny na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Łącznie ponad 30 wolontariuszy, na kilku zmianach, od godziny 7 rano do 20 wieczorem, pod opieką jednego w opiekunów wolontariatu szkolnego Aliny Wilgosiewicz, 22 września br. kwestowało przy Parafii śś. Apostołów Piotra i Pawła w Oławie.

Celem akcji było zebranie środków finansowych na leczenie chorej mamy naszej młodszej szkolnej koleżanki, pani Ewy Leszczyńskiej. Dzięki życzliwości mieszkańców Oławy oraz wolontariuszom naszej szkoły udało się zebrać kwotę 15 tysięcy 521 złotych i 50 groszy. Całość zostanie przeznaczona na leczenie pani Ewy Leszczyńskiej chorej na dwa niezależne od siebie nowotwory płuc i trzustki. Wszystkim wolontariuszom dziękujemy za pomoc w przeprowadzeniu zbiórki.

  • 7-Copy
  • zbiorka-7
  • zbiorka-pip-2
  • zbiorka-pip1
  • zbiorka-pip3
  • zbiorka4_potwierdzenie_wplaty
  • zbiorka5
  • zbiorka6

Uczniowie klas 0-3 uczestniczyli 5 września w zajęciach pokazowych sztuk walki judo. Trenerzy klubu Judo Tiger zapoznali najmłodszych z podstawowymi technikami walki, opowiedzieli czego na takich zajęciach można się nauczyć. To świetny sposób na ogólny rozwój fizyczny  dziecka przy wspólnej zabawie z rówieśnikami.

Zajęcia angażują wszystkie mięśnie ciała, uczą koncentracji i uwagi, czyli tego co przyda się w szkole  :). Dzieci spróbowały swoich sił z trenerami.
  • 1Copy
  • IMG_20190905_093659 (Copy)
  • IMG_20190905_094139 (Copy)
  • IMG_20190905_094149 (Copy)
  • IMG_20190905_094202 (Copy)
  • IMG_20190905_094208 (Copy)
  • IMG_20190905_094252 (Copy)
  • IMG_20190905_094254 (Copy)
  • IMG_20190905_095053 (Copy)
  • IMG_20190905_095056 (Copy)
  • IMG_20190905_095101 (Copy)
  • IMG_20190905_095107 (Copy)
  • IMG_20190905_095119 (Copy)
  • IMG_20190905_095151 (Copy)
  • IMG_20190905_095157 (Copy)

Zapraszamy do zakładki stołówka LINK gdzie będzie umieszczany jadłospis.

W ubiegły czwartek 19 września największa sala lekcyjna w naszej szkole wypełniła się ogromnym tłumem kilkudziesięciu uczniów. W tym właśnie czasie zorganizowano pierwsze zebranie Wolontariatu Szkolnego.

xcvbnm,khcjvhvn

 

Burmistrz Miasta Oława informuje, że wnioski o przyznanie pomocy materialnej o charakterze socjalnym, tj. wnioski o  stypendia szkolne i zasiłek szkolny na rok szkolny 2019/2020, przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do 15 września 2019 r. (dotyczy uczniów szkół i wychowanków ośrodków rewalidacyjno – wychowawczych) oraz do 15 października 2019 r. w przypadku słuchaczy kolegiów pracowników służb społecznych.

Wyprawki

Nagrodę otrzymały następujące osoby:

  1. Kamila Cepowska
  2. Wojciech Florek
  3. Zofia Kołodziej
  4. Magdalena Błońska
  5. Jakub Naglik

Wyróżnienie otrzymały następujące osoby:

  1. Maja Bartkiewicz – śpiew, Gabriela Mastalerz – akompaniament
    1. Małgorzata Parada
    2. Ignacy Urbańczyk
    3. Weronika Zdunek
    4. Sara Szafrańska
    5. Wiktoria Szwedzik
    6. Natalia Potrzeba
    7. Larysa Fierek
    8. Michał Skonieczny
    9. Trio – Amelia Klima, Hanna Kutrzyńska Zofia Popowicz

Jesteśmy drudzy w powiecie

20 marca 2019 r., już po raz XIV,  sala rycerska oławskiego Urzędu Miasta była świadkiem zmagań uczestników Powiatowego Konkursu Biblijnego „Biblos”.

  • biblos1
  • biblos2
  • biblos3
  • biblos4

28 lutego 2019 r. odbył się etap miejski 64 Dolnośląskiego Konkursu Recytatorskiego dla Szkoły Podstawowej nr 3 i 6.Sposrod 18 uczestników jury w składzie : Elżbieta Marczyńska,  Adriana Krakowska oraz Ewelina Szczyszek do etapu powiatowego zakwalifikowały następujące osoby:

FE

 

W Szkole Podstawowej nr 3 realizowano projekt pn. „Wyposażenie pracowni szkół podstawowych i gimnazjów w Oławie” przy wsparciu finansowym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Zmiany w PSO

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Dostępność cyfrowa
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Orląt Lwowskich w Oławie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://www.sp3.olawa.pl
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
1) zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych,
2) dokumenty w PDF nie są dokumentami edytowalnymi,
3) pliki PDF, DOC itp. - administrator stara się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie,
4) linki w zdecydowanej większości otwierają się w tym samym oknie.

Ułatwienia na stronie podmiotowej
Strona internetowa posiada następujące ułatwienia:
1) podwyższony kontrast (czarne tło, żółte litery),

2) możliwość powiększenia wielkości liter na stronie,

3) mapa strony,

4) Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Data sporządzenia deklaracji
Deklarację sporządzono dnia 2020-11-30.
Deklarację sporządzono na  podstawie samooceny przeprowadzonej przez pracownika Szkoły Podstawowej nr 3 im. Orląt Lwowskich w Oławie.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Osoba do kontaktu w sprawie dostępności: Jacek Ozga.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefon: 713033301

Procedura wnioskowo-skargowa
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji
w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich (www.rpo.gov.pl).

Dostępność architektoniczna

  1. Budynek szkoły znajduje się przy ulicy Lwowskiej 3 w Oławie.
  2. Teren wokół budynku jest dostępny dla osób niepełnosprawnych.
  3. Wejście główne znajduje się od strony ul. Lwowskiej. Wejście to jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych – schodołaz.
  4. Drugie wejście do budynku ( na wprost bramy wjazdowej) od strony ul. Lwowskiej nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
  5. Wejście na salę gimnastyczną jest dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
  6. Wejścia główne do budynku oraz wejście na salę gimnastyczną są zadaszone.
  7. Schody w budynku nie mają platform dla niepełnosprawnych,
  8. W budynku nie ma windy.
  9. Sekretariat szkoły znajduje się na parterze budynku.
  10. Istnieje możliwość umówienia spotkania klienta z pracownikiem na parterze.
  11. Osoby na wózkach mogą poruszać się jedynie na parterze budynku lub na poziomie sali gimnastycznej.
  12. Istnieje możliwość umówienia spotkania z pracownikiem szkoły na parterze budynku.
  13. Na terenie budynku istnieje możliwość poruszania się osób niepełnosprawnych z psem przewodnikiem.
  14. W budynku nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
  15. W szkole nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
  16. Szkoła nie jest wyposażona w pętle indukcyjne.

Więcej zdjęć w galerii...

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – zwanego dalej RODO:

  1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 w Oławie, ul. Lwowska 3 (dalej: ”Administrator”), 
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Szkole Podstawowej nr 3 w Oławie jest pan Krzysztof Petrykiewicz, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    faks: 71 3033272
  3. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora, wyłącznie przez okres realizacji obowiązku szkolnego przez dzieci i młodzież w tutejszej szkole, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. zgody wyrażonej przez osobę której dane dotyczą oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. w zakresie niezbędnym do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
  4. Przetwarzane dane osobowe, będą przechowywane przez Administratora wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji celów, o których mowa w pkt. 3 powyżej.
  5. Przetwarzane dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym  
  6. Przetwarzane dane osobowe nie będą przekazywane do żadnego innego państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  7. Przetwarzane dane osobowe nie podlegają i nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  8. Osobie której dane dotyczą przysługuje prawo:
    1. żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    2. przenoszenia danych,
    3. wniesienia sprzeciwu,
    4. wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznam, iż przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych, narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
    5. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
  9. Z praw wskazanych powyżej można skorzystać kontaktując się bezpośrednio z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych, wskazanym w pkt. 2.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, w zakresie w jakim nie narusza obowiązujących przepisów dotyczących procesu rekrutacji i prowadzenia działalności dydaktyczno - wychowawczo - opiekuńczej wobec dziecka, którego dane dotyczą, na podstawie przepisów Ustawy – Prawo oświatowe z dn. 14 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 59 oraz Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 2198)

Podkategorie