WCHODZIMY W ROLEpng copyPodczas zajęć języka polskiego dzieci z klasy: 4a, 4b i 5a zamieniły swoją szkolną rolę ucznia

na małego aktora. Było teatralnie. Przygotowaniom i występom towarzyszyło wiele emocji.

Niektórzy stojąc na klasowej „scenie”, musieli pokonać tremę i wystąpić przed koleżankami

i kolegami. Dzieci wykazały się ciekawymi scenariuszami, wchodziły kreatywnie w swoją nową

rolę, aby przekazać publiczności temat związany z bezpieczeństwem w różnych sytuacjach.

I tutaj pojawiły się przykłady właściwych zachowań w górach, w szkole, na drodze, podczas

korzystania ze stron internetowych, w domu i wiele, wiele innych sytuacji dotyczących

naszego życia, gdzie trzeba pomyśleć o bezpieczeństwie swoim i innych,

stosując się do zasad. Uczniowie świetnie sprawdzili się aktorsko, a najważniejsze, że potrafią wskazać

odpowiednie zachowania. Ważne, żeby na co dzień też miały zastosowanie.

Realizowaliśmy kolejne zadanie z projektu BEZPIECZNY DOLNOŚLAZAK.

 

WCHODZIMY W ROLEpng copy